Algemene Informatie workshops

juni 2015 aangepast in Workshop Informatie
Beste Mensen,

Alle workshops die op dit moment beschikbaar zijn worden hier beschreven. Prijzen staan hier. Algemene vragen over workshops kun je hier stellen.

Assertiviteit en Voldoening
Moeite met voor jezelf opkomen? Of kun je inmiddels wel van jezelf afbijten, maar sta je vervolgens stijf van de schuldgevoelens? Wordt je moe van altijd maar je grenzen bewaken of van mensen die zich niets aantrekken van jou? Dan is dit de workshop voor jou om eens echt te leren met voldoening assertief te zijn.

In deze workshops leer je de verschillende fases van assertiviteit kennen, maar gaat het niet zo zeer om wat je moet doen, maar juist om hoe je het moet doen. Je wordt je bewust van de onderliggende emoties en gedragsregels die zorgen dat je in een bepaalde rol valt.

De workshop bevat een werkboek om oefeningen te doen met meerdere mensen.

Mandala's en Bewustzijn
Tegenwoordig zijn Mandala's overal verkrijgbaar en je leert vaak ook in workshops hoe je ze moet maken. In deze workshop leer je echter hoe je je eigen Mandala kan beoordelen via verschillende technieken. Je merkt dan welke energie er op dit moment belangrijk is voor jou en wat er bij jou speelt. Het is ook mogelijk om jouw Mandala te delen en feedback te krijgen.

Bij de workshop krijgt je een samenvatting die je makkelijk uitgeprint bij je Mandala's kan stoppen om buiten de lesomgeving je Mandala's te blijven beoordelen.

Verlicht je Leven
Je bent op zoek naar Flow, balans of rust. Je leven is te zwaar: teveel druk, teveel verplichtingen en te weinig ontspanning. Er is onvoldoende tijd voor je sociale leven en je eigen wensen en doelen. Dan zoek je een oplossing, maar waar vind je die?

Deze workshop helpt je je leven te verlichten op het materiele vlak: beter om gaan met druk, stress, je eigen grenzen, je lijf en de mensen om je heen en op het spirituele vlak: door te leren luisteren naar je eigen wijsheid.
De workshop bevat informatie over de volgende technieken:
  • Gedachtenkracht
  • EFT
  • intuïtie
  • Hulp vragen
  • Energie werk
  • Droomwerk
Bij de workshop krijgt je een werkboek met alle theorie, leestips en een oefening bij de verschillende technieken.

Reacties

• juli 2015 aangepast
    Constructief ruzie maken
    Wil je nu eens eindelijk af van het gevoel dat je zeurt of dat problemen niet opgelost raken? Geen zin om te schreeuwen, te proberen te discussieren terwijl de ander niets zegt en je af vragen hoe je weer nader tot elkaar komt?

Volg deze workshop om problemen echt op te lossen, leer je ruzie gedrag te herkennen en om te buigen.

Bij de workshop krijgt je een werkboek met alle theorie en een handleiding om echt problemen op te lossen.

Tarot en Archetypes
    Er zijn vele manieren om inzicht te verkrijgen in onze persoonlijkheid en onze sterke en zwakke kanten. Bijna iedereen kent hierbij het systeem van de Astrologie en onze sterrenbeelden. Minder bekend, maar net zo interessant is dat je ook via de Tarot naar jouw persoonlijkheid kunt kijken. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de Archetypes van de Grote Arcana.

Je kunt met je geboortedatum uitrekenen wat je persoonlijke kaarten zijn en lezen wat die voor jou betekenen. Aan de hand van de Jaarkaart wordt bepaald wat het belangrijkste thema voor jouw jaar is.

Kennis van Tarot of Tarot Kaarten is niet nodig.

Bij de workshop krijgt je een werkboek met alle theorie en op de online lesomgeving kan je je ervaringen delen.
  • juli 2015 aangepast
    Workshop In Balans met Hart en Ziel (Hoofd/Hart/Buikmethodiek)

Er zijn vele manieren om balans te houden in je leven en je lijf. Sommige mensen werken met Chakra’s, met de Ayurvedische Doshas of met andere (bekend of onbekende) modellen om verschillende onderdelen in je leven in balans te houden.

Het is menselijk om te willen kunnen toetsen hoe we het doen in het leven, om te bekijken wat onze valkuilen zijn en hoe we kunnen zorgen dat we in balans blijven. Zelf heb ik een methode ontwikkeld om te kijken naar ons leven via Hoofd, Hart en Buik.

Er wordt al vaak gesproken van onbalans als het gaat om hoofd en hart zoals bijvoorbeeld: mijn hoofd en hart zijn het niet met elkaar eens, mijn hoofd en hart willen elk wat anders, ik voel me verscheurd tussen mijn denken en mijn voelen. 
Maar ook de buik heeft een belangrijke rol in het in balans zijn.

Volg de workshop in Balans met Hart en Ziel om eens op een andere manier naar jouw leven en jouw wensen te kijken

• juli 2015 aangepast
    Verwachtte nieuwe workshops

De workshop die als eerste toegevoegd gaat worden is waarschijnlijk:
    • Pendelen

Heb jij interesse in een andere al eerder door Hart en Ziel gegeven workshop? Aarzel dan niet om mij dat per e-mail te laten weten.

Rianne Collignon

Deze discussie is gesloten.